+86-138-1482-9868 +86-512-65283666

Västerländsk utställning för vetenskapliga instrument och laboratorieutrustning 2021

Som ett modernt vetenskapligt område är den vetenskapliga instrumentindustrin inte bara i fokus för världen, utan också ett av de snabbast växande högteknologiska områdena i världen. För att ytterligare förbättra tillämpningen och utvecklingen av vetenskapliga instrument och laboratorieutrustning, främja samarbete och utbyte mellan industrier, företag och marknader, och ge full nytta av de vetenskapliga instrumentens roll för att stödja, vägleda, återuppbygga och betjäna industrin, Utställningen av vetenskapliga instrument och laboratorieutrustning, baserad på framgångsrik organisation och planering av tidigare sessioner, har djupt utforskat och kopplat samman mer än 100 nyckellaboratorier i Shaanxi. Mer än 200 högskolor och universitet och mer än 500 vetenskapliga forskningsinstitut ger full spel åt den geometriska klyvningen plattformens funktion och strävar efter att bygga den 15:e Xi'an Science and Technology Expo 2021 ˙ Västerländsk utställning för vetenskapliga instrument och laboratorieutrustning är en internationell professionell plattform som integrerar fyra funktioner: utställning och utbyte, teknikfrämjande, lansering av nya produkter och prestationstransformation, vilket prov ides ny fart för den snabba utvecklingen av västerländsk vetenskaplig instrumentindustri.

Rekommenderad